lauantai 11. kesäkuuta 2016

Viimeinen viljelykesä menossa

Hei, en ole päivittänyt tätä kivinokan viljelyblogiani.

Tosiaan on menossa viimeinen viljelykesä ja kuten jo kaikki tietävät minun viljeleväni ystäväni palstalla ja ystäväni aikoo myydä oman mökin. Näin ollen menettää samalla kasvimaan myynnin myötä.

Olo on haikea, mutta toisaalta kaikella on aina oma aikansa. Olen viihtynyt tosi hyvin kasvimaalla ja se kasvimaa on ollut minulle hyvän mielen tuoja, terapeutti, personal trainer ja opettaja.

Mun kasvimaa ei ole minkään oppikirjan mukaisen näköinen. Mutta siellä kasvaa aika hyvin perunat. Minusta perunoiden viljely ei vaadi tähtitiedettä, mutta se ainakin menestyy mun maalla.

Olen tehnyt tänä kesänä ensimmäisen raparperisiman ja se on hyvää.

Kasvimaallani on alkanut kasvaa elämänlankaa ja se on aikamoinen riesa. En tiedä mistä se on tullut? En ole ostanut sitä, mutta se vain kasvaa siellä reunalla. On tullut viime kesän lopussa ja ei ainakaan ole huomannut viimeisinä vuosina tälläistä.

Nautitaan tästä kesästä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti